شنبه 03 آذر 1403
EN

خدمت تهیه صورتجلسه اعزام

خدمت تهیه صورتجلسه اعزام

فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت
عنوان خدمت :  زیر خدمت تهیه صورتجلسه اعزام با کد 17041327101
نوع خدمت:   خدمت به شهروندان (G2C)  خدمت به کسب و کار (G2B)  خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2C)

شرح خدمت :

  1- نظارت بر زمان و کیفیت انجام پروازهای حج و عتبات عالیات به منظور بررسی میزان انطباق عملکرد سازمان هواپیمایی کشور با تعهدات فی مابین  
  2- دسترسی به آمار مربوط به زائران اعزام شده در کشور مقصد به عنوان میزان زائران ورودی به شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه در عملیات حج تمتع و میزان زائران وارد شده به شهرهای نجف اشرف و بغداد در عملیات اعزام به عتبات عالیات به منظور برنامه ریزی دقیق در خصوص اسکان و تغذیه و تدارکات زائران 

مدارک مورد نیاز :

  1- اعلام آمار نهایی زائران حاضر در فرودگاه جهت اعزام از سوی مدیر کاروان
 2- گزارش نیروی انتظامی در خصوص وجود و یا عدم وجود فرد ممنوع الخروج در بین زائران بدلیل کشف مواد مخدر و یا .....
 3- در برخی موارد گزارش اورژانس پزشکی حاضر در فرودگاه در خصوص وضعیت عمومی برخی زائران که به هر دلیلی وضعیت مساعدی ندارند. 

  متوسط مدت زمان ارائه خدمت :  30 دقیقه
جزئیات خدمت ساعات ارائه خدمت :  ساعات کاری دفاتر استانی حج و زیارت 
تعداد دفعات مراجعه حضوری: صفر
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان
مبلغ (انتقال) شماره حساب(های) بانکی 
- -
- -
- -
- -
نحوه دسترسی به خدمت

این خدمت جزء خدمات رو به مردم نیست و طبق دستورالعمل داخلی سازمان حج و زیارت، طی یک فرآیند درون سازمانی انجام می شود.

 

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی)