شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دوره بازآموزی عوامل کاروان ها و مجموعه های حج سال 93 کرمان برگزار شد.

دوره بازآموزی عوامل کاروان ها و مجموعه های  حج سال 93 کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وز یارت استان کرمان دوره باز آموزی عوامل حج 93 در مورخ 5 تیرماه 93 در  محل  سالن ـ آمفی تئاتر حج و زیارت استان کرمان برگزار گردید.

ابتدا مدیر حج و زیارت با حضور در جمع  مدیران و عوامل حج 93 بیان داشت:  حج تمتع ، بعنوان محل بروز و گسترش روابط مسلمانان در امور بین الملل بوده و یکی از مهمترین مظاهر اتحاد و کانون هم اندیشی همه اقوام مسلمان از سراسر جهان می باشد.لذا موضوع خدمت به زائرین بیت ا... الحرام  نهایت عزت و سربلندی است که خداوند متعال نصیب گروهی از مشتاقان این خدمت نموده است ،پس شایسته است در امر خدمت به زائر سرزمین مقدس از بهترین و برترین نحوه خدمت رسانی که نیاز به آموزش مکرر دارد استفاده کرد .

همچنین وی اعلام نمود : اجرای دستور العمل ها آموزش و اعزام زائرین به حج از اهداف سازمان حج و زیارت و این  مدیریت می باشند  که با توجه به بعد معنوی سفر های زیارتی از اهمیت ویژه ای در امور بین الملل کشورهای اسلامی برخوردار می باشد.

این دوره با بهره گیری از خدمات ارزند مدیران با سابقه و اساتید مجرب با حضور 18 مدیر بهمراه معاون و خدمه و  مدیران  مجمومه استان با برگزاری چندین دوره ادامه خواهد داشت.

در پایان پورشعبان از همکاری و زحمات واحد اموزش و مرکز جامع علمی کاربردی استان در برگزاری کلاسهای آموزشی فوق تقدیر و تشکر نمود.

فایل پیوست

آرشیو اخبار