دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

جلسه هماهنگی مدیر حج و زیارت با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص ارائه خدمات امدادی و پزشکی به زائرین اربعین حسینی

جلسه هماهنگی مدیر حج و زیارت با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص ارائه خدمات امدادی و پزشکی به زائرین اربعین حسینی

روابط عمومی حج و زیارت استان اعلام کرد :اولین جلسه هماهنگی ارائه خدمات امدادی و پزشکی به زائرین اربعین حسینی در مورخ 07/07/95 با حضور مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان در دفتر مدیر حج و زیارت استان برگزار گردید .

 جناب حجه السلام و المسلمین آقای روح ا... صاحبی در ابتدای جلسه با اشاره به سوابق همکاری درخشان و نزدیک جمعیت هلال احمر با حج و زیارت در اعزام های حج تمتع و عمره مفرده  اظهار کرد: در ماه های گذشته خدمات ارائه شده به زائرین اربعین سال 94  آسیب شناسی شده و برای پیاده روی امسال اربعین سعی می‌شود ضعف‌های سال گذشته وجود نداشته باشد.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه بیان کرد : امیدواریم امسال خدمات از کیفیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار گردد .

در ادامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صورت گرفته در راستای ساماندهی اعزام زائرین فرمودند : امسال قرار است با هماهنگی مرکز پزشکی حج و زیارت بین نجف و کربلا 11 چادر پزشکی برپا شود و همچنین خدمات امسال برخلاف سال گذشته به صورت 24 ساعته ارائه خواهد شد .

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار