به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان، روز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ اولین گروه زائران استان کرمان به تعداد ۱۲۶ نفر با بدرقه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و مسئولین حج و زیارت استان و خانواده های زایرین، رهسپار سرزمین نور شدند.زائرین کاروان ها با اتوبوس عازم شهر زاهدان می شوند و فردا از طریق فرودگاه زاهدان به شهر مدینه النبی عزیمت می نمایند.امسال 7 کاروان از استان کرمان برای انجام اعمال مناسک حج تمتع به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.