شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

. دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با مدیرحج وزیارت استان

. دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با مدیرحج وزیارت استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان، در مورخ  08 اسفند ماه آقای ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان باتفاق معاونین با حضور در حج و زیارت استان با محمد علی ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از مشارکت های قبلی کارگزاران و خادمین حوزه حج وزیارت در موضوعات امداد رسانی به نیازمندان را در راستای کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مطرح نموده و مشارکت جامعه زیارتی استان برای این موضوع را خواستار شدند.

عسکری اظهار کرد: در جهت ارائه خدمات شایسته به  نیازمندان ، مشارکت خیران و همراهی نهادهای دولتی بسیار موثر  است و تحقق رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) و نهادهای حمایتی بر این مهم استوار است.

ایرانمنش  مدیر حج و زیارت کرمان نیز ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و همراهان ایشان اعلام داشتند، حج و زیارت استان با استفاده از پتانسیل خیرین حوزه کارگزاری و زائرین در راستای کمک به اقشار نیازمند همواره پیش قدم بوده است و با برگزاری پویش های مومنانه بر اساس ضرورت با کمیته امداد استان همکاری داشته است و با لطف خداوند این مهم بصورت مشترک با کمیته امداد استان برنامه ریزی و پیگیری خواهد گردید

فایل پیوست

آرشیو اخبار