ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار کارگزاران حج 1401 استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

  • 12 خرداد 1401
  • 11:24
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 230 بازدید
  • Article Rating
دیدار کارگزاران حج 1401 استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان گزارش داد : عربنژاد مدیر حج و زیارت بهمراه حجه الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج استان و تعدادی از کارگزاران حج تمتع 1401 در دومین روز از هفته حج و برابر با 12 خرداد 1401 با حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان دیدار وگفتگو نمودند.

در ابتدای این دیدار حجه الاسلام والمسلمین سازندگی با گرامیداشت هفته حج و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت گزارشی از چگونگی فعالیتهای بعثه مقام معظم رهبری جهت زائرین حج تمتع سال 1401 استان را تشریح نمودند.

 در ادامه این دیدار عربنژاد مدیر حج و زیارت استان گزارشی از چگونگی ثبت نام و اعزام زائران حج تمتع 1401 استان و همچنین برنامه های هفته حج سالجاری را به استحضار امام جمعه کرمان رساندند.

مدیر حج و زیارت استان در این گزارش بیان کرد :یکی از اهداف اصلی سازمان حج و زیارت در حج 1401 عدم افزایش نرخ هزینه سفر زائرین بود که در آستانه ثبت‌نام کمترین گروه قیمتی ۳۴ میلیون و بالاترین قیمت ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام گردید که مقرر شد مبالغی حتی به زائرین عودت گردد اما متاسفانه در چند روز گذشته وزارت حج عربستان اقدام به افزایش 300% نرخ خدمات عمومی و مشاعر برای زائرین کشورهای اسلامی نمود که سازمان حج و زیارت پس از دریافت درصدی تخفیف از کشور میزبان و تقبل مبلغی از هزینه فوق مقرر نمود مبلغی را از زائرین دریافت نماید.

عربنژاد گفت : انشاء ا... اعزام 1250 زائر استان کرمان در قالب 5 پرواز از مورخ 22 الی 24 خرداد به سرزمین وحی صورت خواهد گرفت و متوسط روزهای سفر در حج 1401 به 28 روز خواهد رسید .

در پایان حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان حج را یک عبادت کامل وجامع دانستند که همه چیز درآن نهفته شده ویک تمرین بسیارجامع از ابتدا تا انتهای آن می باشد.

 ایشان ادامه داد حج یک کارگاه آموزشی تقویتی می باشد که زندگی یک انسان را عوض میکند وشما کارگزاران به مقدس ترین و پاک ترین و بهترین سرزمین مشرف میگردید.

فایل پیوست

آرشیو اخبار