شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

قدردانی مدیر کل کمیته امداد استان از مسئولین و کارکنان حج و زیارت استان

قدردانی مدیر کل کمیته امداد استان از مسئولین و کارکنان حج و زیارت استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان در مورخ 1400/03/03 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با مسئولین و کارکنان حج و زیارت دیدار و گفتگو نمود  .
در ابتدای این جلسه حجه الاسلام والمسلمین حسین سازندگی – مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت با اشاره به موضوع مهم و بزرگ انفاق مسائلی را در خصوص خدمات رسانی بهتر به نیازمندان و مدد جویان مطرح نمود .
در ادامه عربنژاد مدیر حج و زیارت استان ضمن خیر مقدم به مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ، گزارشی از اقدامات حج و زیارت در خصوص جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه حج و زیارت و همچنین مشارکت حداکثری کارکنان استان در طرح هر کارمند یک فرزند معنوی به حاضرین جلسه ارائه داد .
عربنژاد بیان کرد : حج و زیارت استان در سال 1399 توانست با همت، همکاری و کمک کارگزاران  - زائرین و کارکنان خیر مبلغ 1 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان در قالب کمک های مومنانه به افراد نیازمند اهدا نماید .
ایشان همچنین پیشنهاد داد : حج و زیارت بمناسبت گرامیداشت هفته حج ، آمادگی دارد در صورت همکاری کمیته امداد استان نسبت به طرح حمایت کارگزاران زیارتی از فرزندان یتیم اقدام نماید.
در پایان آقای صادقی مدیر کل کمیته امداد گزارشی از فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد استان ارائه و در پایان با اهداء لوح تقدیر استاندار از مدیر حج و زیارت و سایر کارکنان که با مشارکت 100% از حامیان فرزندان یتیم می باشند قدر دانی نمود .

آرشیو اخبار