شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار مسئولین حج و زیارت استان با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان

دیدار مسئولین حج و زیارت استان با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان

روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان گزارش داد : عربنژاد مدیر حج و زیارت و حجه الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان با حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان دیدار وگفتگو نمودند.
در ابتدای این دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گزارشی از برنامه های بعثه مقام معظم رهبری در خدمت دهی به زائرین عتبات عالیات و حج تمتع ارائه داد.
در ادامه عربنژاد مدیر حج و زیارت استان کرمان گزارشی از فعالیتها و اقدامات دستگاه در زمینه پیش بینی های صورت گرفته در خصوص جذب و اعزام زائر به عتبات عالیات و حج تمتع ، آسیب شناسی و اصلاح فرآیندهای اجرایی و خدماتی ، شناسایی دفاتر و کارگزاران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و اختصاص وام به 117 دفتر و 470 نفر از کارگزاران زیارتی و جمع آوری و اهداء قریب به 1 میلیارد 250 میلیون تومان کمک های مومنانه کارگزاران و زائرین حج تمتع ارائه نمود .
مدیر حج و زیارت استان در ادامه گفت : امیدواریم با کنترل ویروس منحوس کووید 19 و موافقت ستاد ملی کرونا ، اعزام زائر به عتبات عالیات بزودی از سر گرفته شود .
 در پایان حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان با بیان رهنمودهای بسیار ارزشمند در خصوص حج و عتبات عالیات گفت امیدوارم با حذف این ویروس شاهد از سرگیری اعزام های زیارتی خصوصا حج باشیم .

آرشیو اخبار