شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار مدیر حج وزیارت استان با امام جمعه ،نماینده مردم بافت رابر در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه شهرستان رابر

دیدار مدیر حج وزیارت استان  با امام جمعه ،نماینده مردم بافت رابر  در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه شهرستان رابر

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان ودر ادامه سفر عربنژاد مدیر حج و زیارت استان و حجه الاسلام والمسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت کرمان به شهرستان رابر پس از مراسم نماز جمعه با حجه الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه شهرستان رابر، محمدی نماینده مردم رابر، بافت و ارزوییه درمجلس شورای اسلامی وسرهنگ خواجه حسنی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان رابر دیدار و گفتگو نمودند.
در ابتدای این دیدار سازندگی گزارشی از وضعیت فرهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و چگونگی جذب روحانیون، معین و معینه های کاروانهای حج را به استحضار حاضرین درجلسه رساندند.
در ادامه عربنژاد گزارشی از وضعیت حج 99 و چگونگی ثبت نام و اعزام زائرین حج 1400 وهمچنین زائرین عتبات عالیات و اربعین حسینی را به سمع مسولین شهرستان رساندند.
 امام جمعه رابر در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین حج و زیارت استان در شهرستان و زادگاه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آمادگی خود را جهت انجام هرگونه امورات زائرین کاروانهای حج، عمره و عتبات عالیات عراق وسوریه اعلام نمودند.
در پایان این دیدار محمدی نماینده مردم شهرستانهای رابر، بافت و ارزوییه درمجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی دفتر زیارتی و یانمایندگی کاروانهای زیارتی دراین شهرستانها که خود اشتعال زایی را نیز ایجاد می کند شد.
در این دیدار تمثال سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در لباس احرام به میزبانان از سوی مدیریت حج و زیارت استان اهدا گردید.

آرشیو اخبار