پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

مدیر حج و زیارت استان در نشست خبری اعزام زائرین عتبات عالیات را منوط به کاهش بیماری کرونا دانست

  • 07 اسفند 1398
  • 10:59
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 476 بازدید
  • Article Rating
 مدیر حج و زیارت استان در نشست خبری اعزام زائرین عتبات عالیات را منوط به کاهش بیماری کرونا دانست

روابط عمومی حج و زیارت استان گزارش داد : امروز(چهارشنبه 9 اسفند)، محمود عربنژاد مدیر حج و زیارت بهمراه حجه الاسلام سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان در نشستی با اصحاب رسانه به پرسشهای خبرنگاران پاسخ دادند.

مدیر حج و زیارت در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : حاج قاسم طی چهار دوره سر بازرس حج بوده است .

عربنژاد در ادامه عنوان کرد : انشاء ا... ثبت ‌نام از دارندگان قبوض حج تمتع تا پایان فروردین 86  از ساعت 10  صبح جمعه مورخ  98/12/09 آغاز خواهد شد .

ایشان ادامه داد : اکنون گروه مسکن سازمان حج و زیارت در حال انعقاد و پایانی نمودن قرارداد مسکن زائرین در مکه می باشند .

وی بیان کرد : انتخاب کاروان، ثبت‌نام و پرداخت مرحله اول پول توسط زائران بصورت کاملا  الکترونیکی انجام می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری زائران برای ثبت نام نمی باشد .

وی با بیان اینکه هنوز مبلغ نهایی هزینه سفر حج  99 قطعی نشده اعلام کرد :مقرر شد هزینه سفر زائرین در دو قسط دریافت شود و  قسط اول زائران باید به مبلغ  25 میلیون تومان همزمان با ثبت نام اولیه پرداخت گردد .

مدیر حج و زیارت استان گفت: سازمان حج و زیارت الویت اعزام های عتبات عالیات را حفظ سلامت زائرین قرار داده است و ثبت نام نوروزی متقاضیان اعزام در چند روز گذشته انجام شده که این سفر منوط به کاهش بیماری کرونا می باشد.

وی در پایان گفت :بحمدالله چند ماهی است سفر به سوریه و زیارت حرم حضرت زینب(س) آغاز شده است و در صورت استقبال مردم کرمان پرواز مستقیم از کرمان به دمشق انجام خواهد شد.

آرشیو اخبار