پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رفسنجان

دیدار مدیر حج و زیارت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رفسنجان

 روابط عمومی حج و زیارت استان گزارش داد:عربنژاد مدیر حج و زیارت استان بهمراه حجه الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و تعدادی از  مدیران دفاتر زیارتی و مدیران حج شهرستان رفسنجان با حجه الاسلام و المسلمین عسکری نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر حج و زیارت استان گزارشی از اعزام زائرین حج 98، وضعیت حج 99،پیگیری جهت راه اندازی مجدد عمره و سوریه و همچنین اعزام استانی عتبات عالیات به محضر نماینده ولی فقیه در رفسنجان رساند.

عربنژاد از اجرای طرح خداپسندانه حمایت از ایتام شهرستان رفسنجان توسط زائرین کاروان های آن شهرستان در حج 98 خبر داد و در ادامه گفت :در حج 98 زائرین رفسنجانی بعد از ایام تشریق ، اقدام به انجام عمره مستحبی به نیابت از شهداء آن شهرستان نمودند .

عربنژاد در ادامه از نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان درخواست نمود تا نسبت به اطلاع رسانی سامانه رزرو حج تمتع در نماز جمعه آن شهرستان اقدام گردد .

مدیر حج و زیارت وضعیت آزاد برهای شهرستان رفسنجان را برای حجه الاسلام و المسلمین عسکری تشریح و اعلام کرد که این اشخاص تنها با نگاه اقتصادی به زائر آقا اباعبدالله الحسین (ع) نگاه می کنند که متاسفانه در حق زائر ظلم می شود.

سپس حجه الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت انتصاب حجه الاسلام والمسلمین عسکری را تبریک و گفت :امیدوارم بتوانیم از برکات حضور جنابعالی در همایش های آموزشی حج تمتع زائرین استفاده کنیم .

ایشان همچنین گزارشی از روند فعالیت های حوزه نمایندگی بعثه در حج و زیارت استان به امام جمعه رفسنجان ارائه کرد .

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین عسکری از زحمات مدیر حج و زیارت و کارگزاران زیارتی استان که موجب رشد و پویایی فعالیت های معنوی سطح استان گردیده تقدیر کرد .

آرشیو اخبار