پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

همایش فصلی کارگزاران زیارتی استان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد .

همایش فصلی کارگزاران زیارتی استان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد .

روابط عمومی حج و زیارت گزارش داد :جلسه فصلی کارگزاران زیارتی استان کرمان امروز یکشنبه مورخ 98/۰۹/10 با حضور آقایان دکتر فدائی- استاندار ، دکتر بصیری - معاون سیاسی امنیتی ،خنجری -مدیر کل حوزه استاندار ، شمس الدینی - مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری ،تقی زاده - مدیر کل روابط عمومی ، دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی ، حجه الاسلام و المسلمین سازندگی – مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ، مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان ، مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی استان و مدیران پیشنهادی حج 99 استان در محل سالن آمفی تئاتر شهید احمد شجاعی حج و زیارت برگزار گردید .

عرب نژاد مدیر حج و زیارت استان در ابتدا ضمن خیر مقدم به استاندار محترم و سایر حاضرین ، گزارشی را از چگونگی ثبت نام و اعزام زائران حج تمتع سال ۹۸ - مقدمات ثبت نام و اعزام زائران حج تمتع سال 99 -ثبت نام زائران عتبات عالیات عراق وچگونگی ثبت نام واعزام زائران درایام اربعین حسینی و وضعیت آزاد برها و طرحهای اعزامی به عتبات عالیات عراق و سوریه از طریق طرحهای عتبات استانی با نظارت کامل سازمان حج و زیارت به استحضار مسئولین استان رساندند .

مدیر حج و زیارت استان درخصوص اعزام های عمره ادامه داد : هنوز هیچگونه اقدامی ازسوی سازمان حج و زیارت صورت نگرفته اما مسولین سازمان به جد پیگیر مسائل اعزام زائران به عمره مفرده هستند.

 در ادامه دکتر فدائی استاندار کرمان فرمودند : توفیقی حاصل گردید که در جمع شما خادمان زیارتی استان هستم و شما کارگزاران و مدیران کاروانها و سازمان حج و زیارت که مجموعه دولتی هستید می بایست با سعی و کوشش مستمر این مهم را که خدمت به مشتاقان زیارت خانه خدا و اهلبیت (ع) است را انجام دهید.

 ایشان فرمودند در بین اعزامهای سازمان حج و زیارت ،  مهمترین آن ها حج است که از معنویت بالایی برخوردار است و همه زائران از کشورهای اسلامی دریک مکان خاص جمع و مدتی در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارند که می بایست از لحظه لحظه حضور خود استفاده کامل را ببرند .

در ادامه دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و روار درمجلس شورای اسلامی بیان داشت : ازاین که توفیق مجددی حاصل شد درجمع شما کارگزاران زیارتی استان باشم خدا را شاکرم و در ادامه بیاناتی را در حوزه عتبات عالیات و امورات ثبت نام واعزام زائران را به عراق ایفاد نمودند .

همچنین دراین جلسه حجه الاسلام والمسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان به حاضرین جلسه خیر مقدم گفته و حدیثی گهربار را ازمولای متقیان حضرت علی (ع)بیان داشتند .

در ادامه این مراسم مدیر عامل شرکت مرکزی استان کرمان در خصوص راه اندازی پرواز عتبات استانی و همچنین چگونگی ثبت نام واعزام زائران به سوریه بانظارت حج و زیارت توضیحات لازم را به حاضران در جلسه ارائه دادند .

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار