چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

مدیر حج و زیارت با مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان دیدار کرد

مدیر حج و زیارت با مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان دیدار کرد

روابط عمومی حج وزیارت استان گزارش داد : محمود عرب نژاد مدیر حج و زیارت استان در روز یکشنبه مورخ 98/08/12 در ساختمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان با فعالی مدیر کل آن اداره دیدار وگفتگو نمودند.

 در ابتدای این دیدار آقای عرب نژاد گزارشی از روند ثبت نام و اعزام زائران حج تمتع سالجاری درکاروانها ارائه دادند.

 ایشان در ادامه در خصوص چگونگی ثبت نام و اعزام زائران به عتبات عالیات تحت نظارت حج و زیارت و اعزام با کاروانهای آزاد توضیحات مبسوطی را دادند.

همچنین  درخصوص دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی که فاقد بند پ می باشند و یا دفاتری که دارای بند ب وپ می باشند و در زمینه ثبت نام واعزام زائران به عراق فعالیت غیر مجاز وغیر قانونی دارند و در عراق به سبب اعزام با کاروانهای آزاد مشکلات بسیار زیادی برای زائران به وجود می آورند توضیحات لازم را به مدیرکل میراث فرهنگی استان ابراز داشتند و از ایشان تقاضا نمودند که کمک نمایند درسایه تعامل بحث اعزام های غیرمجاز وغیرقانونی وکاروانهای آزادبر دراستان حل وفصل گردد و دیگر شاهد اعزام گروههای فاقد مجوز زیارتی از استان نباشیم.

  در ادامه فعالی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان ضمن خوش آمد گویی به جناب آقای عرب نژاد  ابراز داشتند که حج و زیارت و میراث اشتراکات زیادی در زمینه کاری با هم دارند و اینجانب درحوزه میراث فرهنگی وگردشگری این آمادگی را داریم که درسایه تعامل مشکلات سیاحتی و زیارتی استان را حل و فصل نمائیم.

 مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان ادامه دادند این سرمایه گذاری که در استان انجام گردیده باید به بهترین نحوه مورد بهره برداری قرارگیرد.

 ایشان دربحث آزادبرها که در زمینه ثبت نام و اعزام زائران به عتبات فعالیت غیر قانونی دارند فرمودند آمادگی کامل را داریم درکنار مدیریت حج وزیارت استان و دفاتر خدمات مسافرتی و زیارتی بتوانیم این معضل اعزامهای غیرمجاز به عراق را در استان پهناور کرمان حل نمائیم.

آرشیو اخبار