پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با مدیریت و کارکنان حج و زیارت استان

  • 26 شهریور 1398
  • 12:12
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 747 بازدید
  • Article Rating
دیدار دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با مدیریت و کارکنان حج و زیارت استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان آقای دکتر محمدرضا پور ابراهیمی نماینده محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در صبح روز سه شنبه مورخ 26/06/98 با مدیریت وکارکنان حج و زیارت استان در محل دفترحج و زیارت استان درفضای بسیار صمیمی دیدار وگفتگو نمودند.

در ابتدای این دیدار آقای محمود عرب نژاد مدیریت حج و زیارت استان گزارشی از چگونگی ثبت نام و اعزام زائران حج تمتع سالجاری و همچنین چگونگی تحویل بار وعملیات اعزام زائران را به  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ارائه دادند و فرمودند به حمداله عملیات حج سالجاری با همت و درایت مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران از جمله بعثه مقام معظم رهبری باموفقیت هرچه تمام تر انجام گردید.

 ایشان درادامه گزارشی از وضعیت عتبات عالیات استان و ثبت نام و اعزام زائران با کاروانهای تحت نظارت حج و زیارت و همچنین گروههای آزادبر را به استحضار آن مقام عالی رساندند و از آقای دکتر پورابراهیمی به جد درخواست نمودند که باید تصمیم اساسی در رابطه با کاروانهای آزاد و خارج از نظارت حج و زیارت که به عراق اعزام میگردند و مشکلات بسیار زیادی را برای زائران به وجود می آورند گرفته شود .

در ادامه حضرت حجه الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درمنطقه کرمان گزارشی از امورات فرهنگی کاروانهای حج تمتع درحج سال 98را ارائه و ادامه دادند درحج سالجاری تعداد 24کاروان اعزام که به همراه آنها یک نفر روحانی ،16نفر معین وتعداد 6 نفر معینه اعزام و به نحواحسن کلیه امورات زائران کاروانهای حج استان را انجام داده اند.

 حجه الاسلام سازندگی در ادامه فرمودند به حمداله شعار حج سالجاری عملی گردید و چند کاروان از شهرستان رفسنجان به نیابت ازشهدا اعمال عمره خود را انجام دادند.

 در ادامه جناب آقای دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور ضمن عرض خسته نباشید وخدا قوت به مدیریت وکارکنان حج و زیارت استان و بعثه مقام معظم رهبری فرمودند عملیات حج بسیار سنگین وگسترده است که به حمداله درسالجاری طبق گزارشات رسیده با موفقیت هرچه تمام تر انجام گردیده که جای تقدیر وتشکر دارد و اجر و ثواب آن نزد خدای متعال ماندگار است.

دکتر پور ابراهیمی ادامه دادند انشااله عملیات اعزام زائران به عمره مفرده نیز آغاز گردد و آرزوی زیارت خانه خدا وحرم مطهر و منور آقا رسول اله(ص) بردل هیچ مسلمانی نماند.

در پایان  ایشان از مدیریت وکارکنان حج و زیارت استان و کارگزاران درخواست نمودند جلسه هم اندیشی و آسیب شناسی چگونگی اعزام زائران به عراق را تشکیل وجهت پیگیری درمجلس شورای اسلامی به ایشان ارائه نمایند.

آرشیو اخبار