پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

جلسه مشترک اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان کرمان با مدیران دفاتر وشرکتهای زیارتی

جلسه مشترک اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان کرمان با مدیران دفاتر وشرکتهای زیارتی

جلسه مشترک اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان کرمان با مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی در روز چهارشنبه مورخ 98/03/08ازساعت 17:30 در محل تالارنسترن برگزارگردید.

 درابتدای جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا 000مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز و جناب آقای شیبانی مدیر عامل شرکت مرکزی ضمن عرض خیر مقدم به کلیه حاضران در جلسه گزارشی از کلیه امورات شرکت مرکزی و نحوه ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات را ارائه دادند .

آقای شیبانی افزود : شرکت مرکزی استان کرمان یکی از موفق ترین شرکت ها در بین کلیه شرکتهای مرکزی سراسر ایران اسلامی  بوده و با حمایت مسئولین محترم استانی از جمله استاندار محترم  ومدیریت حج وزیارت استان بتوانیم دومین پرواز عتبات را هم از استان راه اندازی نمائیم .

درادامه حضرت حجه الاسلام والمسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درحج و زیارت استان در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان و شبهای قدر فرمودند امانت و امانت داری بر دوش ما انسانها گذاشته شده و یکی از آنها امانت در عبادات خداوند است  و اهم آن اطاعت از خداوند متعال و نماز می باشد .

ایشان ادامه دادند امانت دیگر اعضاء و جوارح بدن می باشند و طبق فرموده قرآن کریم در قیامت از تمامی اعضاء و جوارح بدن سوال می شود و ما باید به نحو احسن از این اعضاء و جوارح محافظت نمائیم و به بهترین وجه ممکن آنها را انجام دهیم ودراین زمینه امانت دارخوبی باشیم .

حجه الاسلام سازندگی در پایان سخنان خود گزارشی از چگونگی اعزام روحانیون و مداحان کد دار به عتبات عالیات عراق به حاضران درجلسه ارائه دادند .

در ادامه این مراسم جناب آقای عرب نژاد مدیر حج و زیارت استان گزارشی از چگونگی ثبت نام واعزام زائران حج تمتع سال1398 استان را ارائه و درخصوص راه اندازی طرح عتبات استانی فرمودند ما به جد به دنبال راه اندازی این طرح می باشیم و انشااله با حمایت استاندار محترم و سخت کوش استان و نمایندگان محترم مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استان وشما مدیران دفاتر وشرکتهای زیارتی بتوانیم این مهم را عملی نمائیم .

مدیرحج وزیارت استان درادامه گزارشی از وضعیت آزاد برها و ثبت نام و اعزامهای  های خارج از نظارت حج وزیارت را ارائه و ادامه دادند ما به جد از طریق مقامات قضائی استان به دنبال طرح شکایت و برخورد قاطعانه با آزاد بران هستیم و پرونده های متعددی در دادگستریهای سراسر استان و همچنین اداره کل تعزیرات حکومتی علیه آنها تشکیل گردیده است .

 مدیر حج و زیارت استان همچنین گزارشی از چگونگی انتخاب عوامل کاروانهای حج و معاونین آموزشی عتبات عالیات را به حاضران درجلسه ارائه دادند.

در پایان ، جلسه پرسش و پاسخ برگزار و مدیرحج وزیارت استان و مدیرعامل شرکت مرکزی استان به سوالات مدیران دفاتر وشرکتهای زیارتی پاسخهای لازم را ارائه دادند .

آرشیو اخبار