چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

همایش عتبات دانشگاهیان استان کرمان برگزار شد

همایش عتبات دانشگاهیان استان کرمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان، همایش عتبات دانشگاهیان استان کرمان روز دوشنبه 29 بهمن ماه در محل سالن کنفرانس امور شعب بانک ملت استان کرمان برگزار گردید.

محمود عربنژاد مدیر حج و زیارت استان در این همایش گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص اعزام های عتبات عالیات و همچنین اعزام های زمینی و هوایی استانی که از طریق شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان انجام خواهد شد ارائه نمود و از همکاری شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان با حج و زیارت استان و نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر نمود .

 

حجت الاسلام عارفی ، مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان پرداختند.

وی همچنین گفت به دانشجویانی که در این دوره مشرف خواهند شد مبلغ 3 میلیون تومان وام با کارمزد 4 %  توسط بانک ملت اختصاص داده خواهد شد .

مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور نیز در بخش اول سخنان خود به بیان فضایل امام علی(علیه السلام) پرداخت و گفت: حتی دانشمندان اهل سنت و مسیحی نیز پیرامون فضایل امام علی(علیه السلام) سخن گفته اند و براساس زیارتنامه حضرت(ع)، زیارت ایشان همچون زیارت بیت الله الحرام است.

حجت الاسلام فقیهی، شناخت امام حسین (علیه السلام) را لازمه بهره مندی از برکات آن حضرت دانسته و افزود: اگر بدانیم به زیارت چه کسی خواهیم رفت، در رفتار و کنش ما تاثیرگذار خواهد بود.

ایشان با اشاره به برکات زیارت امام حسین (علیه السلام) افزود: خداوند شفا را در تربت امام حسین (علیه السلام) قرار داده است.

 در حاشیه مراسم نیز نمایشگاه عکس و همچنین مسابقه ای پیرامون موضوع عتبات برگزار شد و از زحمات مسئولین استانی نیز تقدیر به عمل آمد.

آرشیو اخبار