چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران دستگاههای هم خانواده وزارت ارشاد دیدار کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران دستگاههای هم خانواده وزارت ارشاد دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان :صبح امروز جمعه ٢٦ بهمن ماه دکتر سید عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز دوم سفر خود به کرمان با مدیران دستگاههای هم خانواده وزارت ارشاد دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، مدیر کل حج و زیارت ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و  اوقاف و امور خیریه، مدیر کل امور کتابخانه های عمومی ، مدیر کانونهای فرهنگی و هنری مساجد ، مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در کرمان ، مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان وجمعی از معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه حضور داشتند .

وزیر فررهنگ و ارشاد اسلامی در  این جلسه با  اشاره به این که در داخل خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد باید هم افزایی داشته باشیم گفت:برای نزدیک تر شدن دستگاههای هم خانواده باید جلسات و تعاملات بیشتری وجود داشته باشد که در نهایت خروجی کار باعث هماهنگی امور و پیشبرد خدمات رسانی به مخاطبان این مجموعه است .
 صالحی تصریح کرد: دستگاههای هم خانواده این مجموعه باید از ظرفیت یکدیگر استفاده کننند ،از طرف دیگر در بحث خیرین بتوانیم برای سایر دستگاه های هم خانواده استفاده کنیم.
وی با بیان این مطلب که دستگاه های هم خانوده مسائل شان از یکدیگر جدا نیست و باید به یکدیگر در مسائل مختلف کمک کنند، خاطرنشان کرد: نسل آینده ما کودکان و نوجوانان امروز هستند که در این زمینه باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کرد.

در ادامه محمود عربنژاد مدیر حج و زیارت استان  ،گزارشی در خصوص وضعیت حج و زیارت استان و مسائل و مشکلات مربوط به عتبات عالیات ارائه کرد .

آرشیو اخبار