چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

مدیر حج و زیارت استان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و تعدادی از مدیران دفاتر و آژانسهای زیارتی با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

 مدیر حج و زیارت استان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ، اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی و تعدادی از مدیران آژانس ها و دفاتر زیارتی با استاندار کرمان و مدير كل دفتر مديريت عملكرد ،بازرسي و امور حقوقي استانداری دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان : دکتر فدایی گفت: توافق شده تا تمامی آژانس ها و دفاتر، زائران خود را در چارچوب شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی به عتبات عالیات اعزام کنند.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان در نشست با مدیر حج و زیارت و تعدادی از فعالان دفاتر و آژانس های اعزام زائران به عتبات عالیات افزود: "انتخاب هتل ها به عهده آژانس ها و دفاتر است که از جهات فنی باید به تائید نماینده حج و زیارت برسد، لیکن مانعی ندارد که به دلیل نوع هتل انتخاب شده، هزینه سفر افزایش یابد."

دکتر فدائی با بیان اینکه به دنبال جلب رضایت مردم و زائران هستیم، ادامه داد: اعزام زائران به عتبات عالیات باید برابر مقررات و نظارت حج و زیارت انجام شود.

 همچنین در این جلسه مقرر شد استانداری کرمان پیگیری های لازم را انجام دهد تا حتی المقدور هزینه بلیط هواپیمائی شرکت ماهان برای سفر عتبات عالیات کاهش یابد.

عربنژاد مدیر حج و زیارت استان در این نشست اظهار داشت: سازمان حج و زیارت بسیاری از خدمات خود را به دفاتر زیارتی جهت ارائه خدمت به مردادم واگذار نموده است و اکنون در حال  پیگیری جهت راه اندازی مجدد سفر هوایی عتبات عالیات با عنوان عتبات استانی می باشیم.

وی تاکید کرد: به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به زائران عتبات عالیات، پیگیری های بسیار زیادی در سطح کشوری انجام شده است.

آرشیو اخبار