پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

قدردانی مدیریت حج و زیارت و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان کرمان از کارکنان کنسولگری موقت استان در اربعین 97

قدردانی مدیریت حج و زیارت و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان کرمان از کارکنان کنسولگری موقت استان در اربعین 97

به گزارش روابط عمومی  حج و زیارت استان کرمان جلسه قدردانی از کارکنان کنسولگری موقت عراق در کرمان با حضور مدیر حج و زیارت ، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان، کارکنان حج و زیارت ، مدیر عامل و هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان و کارکنان دفتر موقت کنسولگری موقت عراق در کرمان در محل دفتر مدیریت حج و زیارت کرمان بر گزار گردید.
ابتدا حجه الاسلام والمسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان نقش کارکنان کنسولگری موقت عراق در کرمان را بسیار با ارزش و با اهمیت دانست و این مهم را موهبت الهی دانست و عنوان نمود خادمینی که برای صدور ویزای زائرین آقا ابا عبدالله تلاش نمودند حتماً در ثواب این سفر مهم سهم دارند.
در ادامه عربنژاد مدیر حج و زیارت استان نیز هدف از تشکیل این جلسه را قدردانی از زحمات کارکنان موقت کنسولگری عراق در کرمان  دانست و ضمن قدردانی عنوان داشت ، خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع ) توفیقی ویژه ای است که نصیب هرکسی نمی شود.
در پایان به رسم یاد بود از کلیه کارکنان کنسولگری موقت عراق در کرمان و همچنین همکاران حج و زیارت با اهداء لوح تقدیر قدر دانی بعمل آمد.

فایل پیوست

آرشیو اخبار