پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

مدیر حج و زیارت استان با فرماندار شهرستان جیرفت دیدار کرد

مدیر حج و زیارت استان  با فرماندار شهرستان جیرفت دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان کرمان در ادامه سفر به شهرستان جیرفت آقای محمود عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان به اتفاق اصغر بنی اسدی مسول بازرسی و حجه الاسلام سازندگی مسول دفتر نمایندگی بعثه مقام با جناب آقا معناصری فرماندار جیرفت در محل فرمانداری این شهرستان دیدار وگفتگو نمودند .

عرب نژاد در این دیدار گزارشی از وضعیت کاروانهای حج تمتع سال ۹۷ و چگونگی ثبت نام واعزام زائران حج تمتع سال ۹۷ و چگونگی مقدمات ثبت نام زائران حج تمتع سال ۹۸ را به اطلاع فرماندار جیرفت رساندند .

عرب نژاد هدف از مسافرت به شهرستان جیرفت ودیگر شهرهای جنوبی استان را عرض سلام وخداقوت وخسته نباشید به تمامی مسئولین جنوب استان دانستند درادامه گزارشی از چگونگی ثبت نام زائران اربعین حسینی در سالجاری و هم چنین وضعیت کاروانهای آزاد بر به عتبات عالیات که در جنوب استان فعالیت غیر قانونی دارند را به استحضار فرماندار جیرفت رساندند.

 حجه الاسلام سازندگی مسول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان نیز دراین دیدار در خصوص وضعیت کاروانهای آزاد بر استان فرمودند آزاد برها هیچگونه علم و آگاهی از وضعیت فرهنگی و اداب زیارت امام حسین (ع) ندارند و فقط در فکر در آمدهای هنگفت خود میباشند .

درادامه فرماندار جیرفت ضمن عرض خسته نباشید وخدا قوت به جناب آقای عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان که حضور ایشان و هیئت همراه در شهرستانهای جنوبی استان نشان از توانمندی و پیگیریهای ایشان در بحث زیارت مردم شریف استان میباشد اعلام نمودند فرمانداری جیرفت و همه مسئولین شهرهای جنوبی استان این آمادگی را دارند که در بحث آزاد برها و جلوگیری از فعالیت غیر قانونی آن ها با مدیریت حج و زیارت استان هم کاری نماید .

فرماندار جیرفت مردم شهرهای جنوبی استان را مردمی ولایتمدار با سعه صدر و نجابت و بزرگواری بسیار بالا دانست که در بحث زیارت نیز اگر چه کاروانهای آزاد بر حق وحقوق آن ها را در بسیاری موارد پایمال نمودند اما بدلیل همان نجابت بالا پیگیر حق وحقوق خود ازطریق حج وزیارت ودیگر مراجع قانونی نشده اند پس ما مسولین باید تمامی تلاش خود را انجام دهیم که آن ها با خیالی آسوده و با کاروانهای تحت نظارت حج وزیارت استان به زیارت خود مشرف گردند.                                   

آرشیو اخبار