چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری استان دیدار کرد

مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت :محمود عربنژاد مدیر حج وزیارت استان به اتفاق اصغر بنی اسدی مسئول بازرسی و مجد مسول حراست در روز یکشنبه مورخ 97/08/27 با جناب آقای سلاجقه مدیر کل پدافند استانداری کرمان در دفتر ایشان دیدار وگفتگو نمودند .

در ابتدای این دیدار عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گزارشی از چگونگی ثبت نام زائران عتبات و چگونگی صدور روادید زائران اربعین حسینی و همچنین چگونگی فراخوان ودیعه گذاران حج تمتع به استحضار ایشان رساندند .

در ادامه سلاجقه مدیرکل پدافند غیر عامل ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و با بیان اینکه ما ازمنتظران واقعی آن حضرت باشیم ادامه دادند موضوع پدافند، موضوع مبارزه و مقابله با تهدیدات است و یکی از اصلی ترین این تهدیدات در استان کرمان از نوع زیستی می باشد که در حوزه های مختلف از قبیل آب ،غذا ،دارو،محیط زیست و انسان ممکن است رخ دهد و راههای آلوده سازی انسان به انسان از طریق سفرهای خارجی وعلی الخصوص سفرهای زیارتی عربستان وعراق می باشد که امروزه یکی از بحثهای اصلی حجاج ایرانی بحث بیوتروریسم است که در صورت مشاهده هر گونه علائم غیر معمول می بایست زائران حتما قرنطینه گردند.

 آقای سلاجقه ادامه دادند به زائران گرامی توصیه گردد از آوردن هرگونه مواد خوراکی از قبیل آب معدنی ومیوه به داخل کشور واستان خوداری نمایند.

آرشیو اخبار