پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

معاونت سیاسی ،امنیتی ،اجتماعی بهمراه مدیر کل امنیتی ، انتظامی و مدیر کل بازرسی استانداری و جانشین فرماندهی انتظامی استان از کنسولگری صدور ویزای موقت عراق در کرمان بازدید نمودند

معاونت سیاسی ،امنیتی ،اجتماعی بهمراه مدیر کل امنیتی ، انتظامی  و مدیر کل بازرسی استانداری و جانشین فرماندهی انتظامی استان از کنسولگری صدور ویزای موقت عراق در کرمان بازدید نمودند

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان، محمود عربنژاد ،مدیر حج وزیارت استان به همراه جناب آقای مولانوری ، سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی ،اجتماعی ،جناب آقای همایی ، مدیر کل امنیتی ، انتظامی  و جناب اقای اشک ، مدیر کل بازرسی استانداری کرمان و جانشین فرماندهی انتظامی استان صبح امروز از كنسولگري موقت عراق دركرمان بازديد كردند.

در این دیدار آقای ملانوری ضمن خوش آمد گویی و معرفی استان کرمان به هیئت عراقی از مجموعه ستاد 12 گانه اربعین استان تقدیر و تشکر کرد و گفت با همت ایرانی ها و ارداتمندان به اهل بیت (ع) کارهای بزرگ و خوبی در عتبات عالیات از جمله ساخت صحن مطهرحضرت زهرا(س) درنجف اشرف انجام شده است. وی افزود همه مجموعه استان آماده کار و همکاری جهت تسرع در صدور گذرنامه زائرین اربعین حسینی می باشند .

در اين ديدار سركنسول موقت عراق گفت حضور مسئولین استان مايه دلگرمي و افتخار است و ما به خود می بالیم که نوكری زائران اربعین حسيني را انجام می دهیم .

  درپایان این دیدار آقای عربنژاد گزارشی مختصری از تعداد ثبت نام زائرین و صدور ویزا انجام شده ارانه نمود و از حضور مسئولین محترم استانداری تشکر و قدردانی نمود.  

فایل پیوست

آرشیو اخبار