چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

جلسه هم اندیشی مدیریت حج وزیارت استان با دفاتر زیارتی و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی مدیریت حج وزیارت استان با دفاتر زیارتی و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید.

روابط عمومی حج و زیارت استان اعلام کرد :جلسه هم اندیشی مدیریت حج و زیارت استان با کلیه دفاتر و شرکتهای زیارتی به دعوت شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان کرمان عصر روز شنبه مورخ 97/03/19  درمحل شرکت مرکزی استان برگزار گردید .

در ابتدای جلسه  جناب آقای عباس حداد زاده مدیرعامل شرکت مرکزی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین درجلسه هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل شرکت مرکزی و همچنین چگونگی راه اندازی طرح عتبات استانی بیان نمود.

 در ادامه حجه الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه کرمان در سخنانی ماه مبارک رمضان را ماه عبادت دانستند و فرمودند ماه مبارک رمضان از ثواب بسیار بالایی برخوردار است.

 ایشان افزودند رحمت خداوند متعال در این ماه بسیار گسترده است و حضور در جمع خادمان و خدمت گذاری به زائران ابا عبدالحسین را بسیار با ارزش است و ادامه دادند ما باید قدر این خادمی را بدانیم

در ادامه جناب آقای محمود عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان گزارشی از چگونگی ثبت نام و اعزام زائران حج تمتع سال 1397 استان به کلیه مدیران دفاتر وشرکتهای زیارتی استان ارائه دادند و در خصوص طرح عتبات استانی و انجام امورات آن پیشنهادت و توضیحات ارائه نمودند.

 همچنین ایشان درخصوص برگزاری نشست های کارشناسی با کارگزاران شهرستانهای زرند،سیرجان ،کرمان و رفسنجان در خصوص بررسی مسائل و مشکلات زیارتی شهرستانهای یادشده توضیحاتی را ایفاد و از کلیه کارگزاران استان درخواست نمودند همدلی و همفکری درجهت بهبود مسائل زیارتی استان را سرلوحه امور خود قرار دهند و درخواست نمودند انتقادات وپیشنهادات خود را مطرح و درخواست نمایند.

وی پیشنهاد نمود جلسه مشورتی را هرچند ماه یکبار در یکی ازشهرستانهای استان و یا مرکز استان برگزار تا بتوانیم با کمک یکدیگر مشکلات زیارتی استان علی الخصوص وضعیت عتبات استان را بهبود ببخشیم.

 ایشان در پایان به برگزاری هفته حج و برنامه های مدیریت حج وزیارت استان در این هفته مبارک اشاره نمودند .

در پایان پس از نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت جناب حاج آقا سازندگی ،شرکت کنندگان روزه خود را افطار نمودند.

فایل پیوست

آرشیو اخبار