چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل پست در خصوص چگونگی حمل بار زائرین حج 97 بحث و تبادل نظر نمودند

  • 05 خرداد 1397
  • 11:02
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 600 بازدید
  • Article Rating
مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل پست  در خصوص چگونگی حمل بار زائرین حج 97 بحث و تبادل نظر نمودند

روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان گزارش داد : عرب نژاد مدیر حج و زیارت استان کرمان صبح روز شنبه مورخ 05/02/97  در محل دفتر کاری خود با مدیر کل پست استان کرمان دیدار وگفتگو نمودند.

 در ابتدای این دیدار جناب آقای اکبری ابراز داشتند مجموعه همکاران اداره کل پست استان آماده هر نوع همکاری در زمینه خدمات رسانی به زائران حج تمتع سال 97 و انشاء ا... درآینده عمره مفرده می باشند.

 ایشان دادند: پست یک شرکت دولتی می باشد و برای خدمتگذاری به زائران این آمادگی را دارد که بار زائران را در زمان عزیمت به حج تمتع  از محل سکونت  خود در هر کجای استان که باشند تا فرودگاه کرمان و همچنین در زمان برگشت زائران از فرودگاه و تا محل سکونت زائران حمل نماید.

ایشان بیان داشتند: اداره کل پست استان خدمات متنوع دیگری نیز دارد که کتبا به حضورتان اعلام میکنیم .

در ادامه عربنژاد مدیر حج وزیارت استان در خصوص ارسال چمدانهای زائران توسط اداره پست اظهار داشتند چند سال قبل نیز دراستان این موضوع مطرح اما عملی نگردید .

ایشان ادامه دادند درخصوص ارسال بار زائران به فرودگاه ،ابتدا حج و زیارت استان هماهنگی لازم را با مسئولین پلیس فرودگاههای استان 4 الی 5 روز قبل از پرواز زائران بعمل می آورد و  بار زائرین جهت بازدید میبایست به ترمینال حجاج حمل گردد و پس از حمل توسط پلیس فرودگاههای استان بازدید و سپس به انبارهای هواپیمائی انتقال و در روز اعزام به همراه خود زائر به داخل هواپیما حمل میگردد. لذا درصورتیکه این طرح برای زائرین مرقوم به صرفه باشد با هماهنگی با مسئولین سازمان وچنانچه مورد موافقت قرارگیرد ازآن استقبال می نمائیم.

 درادامه جناب آقای عرب نژاد از مدیر کل پست استان درخواست نمودند که طرحهای خود را در این خصوص کتبا به حج و زیارت استان ارائه تا این مدیریت جهت هرگونه تصمیم گیری بتواند با مسئولین سازمان مرکزی حج و زیارت هماهنگیهای لازم را انجام دهد.

فایل پیوست

آرشیو اخبار