پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان

  • 08 اردیبهشت 1397
  • 12:56
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 651 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان

روابط عمومی حج و زیارت استان گزارش داد : محمود عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان کرمان به اتفاق مسئول بازرسی در روز شنبه مورخ 08/02/97 با جناب حجه الاسلام والمسلمین جلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان دیدار وگفتگو نمودند.

 ایشان در این دیدار گزارشی از چگونگی ثبت نام زائران حج تمتع سالجاری وآغاز معاینات پزشکی و برگزاری کلاسهای آموزشی زائران ارائه و فرمودند انشااله و با یاری خداوند متعال زائران با عزت و سربلندی به عربستان اعزام میگردند و بعد از انجام اعمال حج تمتع و زیارت قبر مطهر آقا رسول اله (ص) و ائمه مظلوم بقیع (ع) به همان عزت و سربلندی و سلامتی به ایران اسلامی مراجعت می نمایند.

 ایشان در ادامه گزارشی از چگونگی اعزام زائران به عتبات عالیات عراق تحت نظارت سازمان حج وزیارت و اعزام زائران با کاروانهای آزاد و غیر مجاز و همچنین دفاتری که در زمیه ثبت نام و اعزام زائران به عراق فعالیت غیر مجاز وغیر قانونی دارند را ارائه نمودند.

 درادامه جناب حجه الاسلام والمسلمین جلالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و اظهار مسرت از انتصاب آقای عرب نژاد که از مدیران ایثارگر و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که انشااله منشاء اثرات خیری برای زائران استان کرمان باشند ایشان درخصوص کاروانهای آزاد بر که دغدغه حج وزیارت استان و البته دغدغه همه مسئولین استان است وآزاد برها تعداد افراد خاصی هستند که آسیب جدی به مجموعه حج وزیارت وارد میکنند و درآمدهای هنگفتی نیز به جیب می زنند .

جناب آقای جلالی ابراز داشتند که برای جلوگیری ازفعالیت اینگونه افراد دلال نیاز به همت همگانی دارد و مجموعه سازمان تبلیغات آماده هرگونه همکاری با مدیریت حج وزیارت استان می باشد و این آمادگی را دارد که در جلسات هیئت های مذهبی ،کانون های قرآنی و روحانیون اعزامی به شهرها و روستاها درسراسر استان در قالب طرحهای ماه مبارک رمضان و ماه محرم اطلاع رسانی لازم را به عموم مردم درخصوص تبعات اعزام با کاروانهای آزاد بر به عتبات عالیات عراق انجام دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان ضمن آرزوی توفیق هرچه بیشتر درجهت خدمتگذاری به ضیوف الرحمان را ازخداوند متعال برای جناب آقای عرب نژاد و تمامی همکاران ایشان درخواست نمودند.

فایل پیوست

آرشیو اخبار