چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

رضایوسفی سرپرست حج و زیارت استان کرمان : علاقمندان تشرف به حج در سال 97 می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند

  • 04 بهمن 1396
  • 12:13
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1024 بازدید
  • Article Rating
رضایوسفی سرپرست حج و زیارت استان کرمان :  علاقمندان تشرف به حج در سال 97  می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان ، مدیر حج و زیارت کرمان با اشاره به  فراخوان سازمان حج و زیارت در خصوص علاقمندان تشرف به حج در سال 97 بیان داشت :  بر اساس فراخوانی که انجام شده است ودیعه گذارانی که تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۸۵ اقدام به نام نویسی تشرف به حج کرده اند، می توانند از روز چهارشنبه ۹۶/۱۱/۴ به سامانه الکترونیکی حج به نشانی https://reserve.haj.ir

  مراجعه و اطلاعات خود در سامانه مذکور را اصلاح یا تکمیل نمایند.

 وی افزود این اقدام مقدمه ای برای اعلام آمادگی جهت تشرف به حج در سال ۹۷ خواهد بود. بدیهی است به محض تکمیل اطلاعات، بستر لازم برای ارتباط با حجاج و اطلاع رسانی به ایشان در خصوص برنامه های اجرایی حج آتی فراهم خواهد شد.

مدیر حج و زیارت تاکید کرد بر همین اساس تلاش می شود زائران به بهترین شکل در جریان بایدها و نبایدها، الزامات این سفر معنوی قرار گیرند تا   انشالله با آگاهی کامل نسبت به فرایندهای اجرایی و آمادگی های همه جانبه و برخورداری از ساز و کارهای مربوطه به سفر حج در  سال 97 مشرف شوند.

یوسفی اشاره کرد: قطعا و بر اساس تجارب قبلی اطلاع رسانی به موقع و مفید، ضمن ایجاد آمادگی همه جانبه در زائران، از مشکلات و سختی های متداول سفر حج خواهد کاست.

یوسفی در خصوص زمان ثبت نام در  کاروانها اظهار داشت: به محض تامین مسکن و اجاره هتلهای مورد نیاز در مکه و مدینه، اسامی کاروانها و درجات هتل ها برای اینکه حجاج بتوانند منطبق با سلیقه و تمایلشان ثبت نام کنند اعلام خواهد شد. این مرحله به احتمال زیاد در اوایل اسفند ماه خواهد بود.

فایل پیوست

آرشیو اخبار