چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

دیدار مدیر حج و زیارت استان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در  استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

مدیر حج و زیارت استان کرمان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان و تعدادی از همکاران و کارگزاران حج و زیارت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند .

مسئول محترم دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری حضرت حجه الاسلام والمسلمین سازندگی و سرپرست محترم حج و زیارت استان کرمان جناب آقای یوسفی به اتفاق تعدادی از کارکنان و کارگزاران در مورخ 16/10/96 با نمانیده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا علیدادی دیدار نمودند .

 در ابتدای این دیدار حجه الاسلام و المسلمین سازندگی ضمن خیر مقدم وخوش آمد گویی به امام جمعه محترم ، انتصاب ایشان را برای استان کرمان غنیمت شمردند و فرمودند از زمان شروع  بکار جناب آقای یوسفی بعنوان سرپرست حج وزیارت استان امورات زائران استان بحمد ا...  به نحو احسن درحال انجام است.

در ادامه جناب آقای یوسفی ضمن ابراز خرسندی از انتصاب حاج آقا علیدادی به نمایندگی محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ولایت مدار کرمان با توجه به همدلی با حضر ت حجه الاسلام والمسلمین جناب حاج آقا سازندگی مسئول محترم دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درمنطقه کرمان و استفاده از تجارب و بیانات جناب حاج آقا سازندگی که در همه جا راهگشای امورات حج و زیارت استان بوده  گزارش کوتاهی از انجام امورات زائران حج تمتع و همچنین عتبات عالیات و چگونگی جذب معاون آموزشی عتبات عالیات به عرض ایشان رساند .

 درادامه حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب حاج آقا علیدادی ضمن خیر مقدم به حاضرین درجلسه فرمودند، کار درحج و زیارت کاری عبادی و الهی است و انشاا... به بهترین نحو خدمات رسانی انجام گیرد . ایشان افزودند ، حج و زیارت می بایست الگو برای سایر جاهای دیگر باشد زیرا در بحث تشرف به حج و اماکن زیارتی با جاهای دیگر که مردم مسافرت می کنند بسیار تفاوت دارد و عمده مردم شریف ایران اسلامی دوست دارند که به این سفرهای زیارتی مشرف گردند .

امام جمعه محترم کرمان فرمودند ، بحمدا... اعزام عتبات عالیات عراق از زمان صدام تاکنون بسیار فرق کرده ،هم اکنون زائرانی که به عتبات عالیات مشرف میگردند احساس میکنند درکشور خودشان هستند امام جمعه محترم کرمان در پایان از مدیریت حج وزیارت استان خواستند که امورات پروازهای آزاد را سر و سامان دهند و این پروازهای آزاد نیز تحت نظارت سازمان حج وزیارت ومدیریت حج وزیارت استان کرمان انجام گردند.

فایل پیوست

آرشیو اخبار