شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر کارگزاران زیارتی روز سه شنبه مورخ 96/08/30 با حضور مدیر حج و زیارت استان برگزار شد

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر کارگزاران زیارتی روز سه شنبه مورخ 96/08/30 با حضور مدیر حج و زیارت استان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان ، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر کارگزاران زیارتی استان روز سه شنبه مورخ 96/08/30 با حضور مدیر حج و زیارت استان  ،  مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ، مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان و مدیران دفاتر زیارتی در محل سالن اجتماعات حج وزیارت برگزار شد.
در این جلسه پس از تلاوت قرآن کریم ، جناب حجه الاسلام و المسلمین سازندگی ، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ،حوزه فعالیت های زیارتی کارگزاران را در زمینه اعزام زائر به عتبات عالیات را با ذکر احادیثی از ائمه اطهار (ع) بیان کرد.
وی افزود ، انجام فعالیت های زیارتی و خدمت نمودن به زائران ابا عبدا000 الحسین (ع ) وقتی که با اخلاص صورت گیرد با ارزش و ماندگار خواهد شد  .
در ادامه یوسفی مدیر حج و زیارت استان ابتدا گزارشی از عملکرد اربعین 96 ارائه نمود و از دست اندرکاران ، دفاتر زیارتی و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان تقدیر و تشکر نمود .
وی افزود با همت و تلاش مجموعه حج و زیارت در سال 96 تعداد بیش از 48000 ویزا جهت مشتاقان زیارت اربعین  حسینی (ع)  در کرمان صادر گردید.
مدیر حج و زیارت کرمان گفت ،  طی 8 ماهه سال جاری تعداد 4940 نفر در قالب 134 کاروان از استان کرمان به عتبات عالیات اعزام گردیدند
یوسفی  افزود در نظر است با همکاری بانک رسالت هزینه سفر زائرین عتبات عالیات بصورت اقساطی دریافت گردد و این طرح برای اولین بار در استان کرمان اجرا میگردد.

عکسهای مرتبط

فایل پیوست

آرشیو اخبار