فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت |
عنوان خدمت : |
زیر خدمت تهیه صورتجلسه اعزام با کد 17041327101 |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2C) |
شرح خدمت :
1- نظارت بر زمان و کیفیت انجام پروازهای حج و عتبات عالیات به منظور بررسی میزان انطباق عملکرد سازمان هواپیمایی کشور با تعهدات فی مابین
2- دسترسی به آمار مربوط به زائران اعزام شده در کشور مقصد به عنوان میزان زائران ورودی به شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه در عملیات حج تمتع و میزان زائران وارد شده به شهرهای نجف اشرف و بغداد در عملیات اعزام به عتبات عالیات به منظور برنامه ریزی دقیق در خصوص اسکان و تغذیه و تدارکات زائران
|
مدارک مورد نیاز :
1- اعلام آمار نهایی زائران حاضر در فرودگاه جهت اعزام از سوی مدیر کاروان
2- گزارش نیروی انتظامی در خصوص وجود و یا عدم وجود فرد ممنوع الخروج در بین زائران بدلیل کشف مواد مخدر و یا .....
3- در برخی موارد گزارش اورژانس پزشکی حاضر در فرودگاه در خصوص وضعیت عمومی برخی زائران که به هر دلیلی وضعیت مساعدی ندارند.
|
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
30 دقیقه |
جزئیات خدمت |
ساعات ارائه خدمت : |
ساعات کاری دفاتر استانی حج و زیارت |
تعداد دفعات مراجعه حضوری: |
صفر |
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان |
مبلغ (انتقال) |
شماره حساب(های) بانکی |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
نحوه دسترسی به خدمت |
این خدمت جزء خدمات رو به مردم نیست و طبق دستورالعمل داخلی سازمان حج و زیارت، طی یک فرآیند درون سازمانی انجام می شود.
|
|
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir |
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی) |