شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

در برخورد با دفاتر فاقد مجوز زیارتی فعال در اعزام زائر به عتبات مقدسه عراق در استان جلسه ای در تعزیرات حکومتی برگزار گردید .

در برخورد با دفاتر فاقد مجوز زیارتی فعال در اعزام زائر به عتبات مقدسه عراق در استان جلسه ای در تعزیرات حکومتی برگزار گردید .

طبق اعلام روابط عمومی حج و زیارت استان ، جلسه ای در مورخ 95/03/09در خصوص جلوگیری و برخورد با فعالیت اعزام کنندگان غیر مجاز زیارتی در استان در تعزیرات حکومتی با حضور حجه الاسلام و المسلمین آقای صاحبی مدیر محترم حج و زیارت استان و  جناب آقای میری مدیر کل محترم تعزیرات حکومتی استان کرمان ، معاونین و برخی از روسای شعب آن اداره کل تشکیل گردید .

در ابتدای جلسه مدیر کل محترم تعزیرات حکومتی استان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه مواردی در خصوص جلوگیری از فعالیت اشخاص و دفاتر غیر مجاز زیارتی مطرح نمودند .

سپس جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای صاحبی مدیر محترم حج و زیارت استان در خصوص چگونگی برخورد با دفاتر فاقد مجوز زیارتی مطالبی را در جهت حجم بالای شکایات زائرین استان و برخورد نامناسب دفاتر خاطی با زائرین عتبات عالیات بیان نمودند که مقرر گردید اداره کل تعزیرات حکومتی استان بعنوان پشتیبان حقوقی اداره حج و زیارت استان در روند رسیدگی به شکایات کما فی السابق همکاری های لازم را ارائه نمایند .

در پایان مدیر کل محترم تعزیرات ضمن بیان دستور تسریع در امر ممانعت از فعالیت دفاتر فاقد مجوز زیارتی به شعب مرتبط ابلاغ و تخصیص شعبه ای جهت رسیدگی به شکایات فعالان دفاتر غیر مجاز را تعیین نمودند و نسبت به برخورد جدی با افراد سود جو و منفعت طلب که هیچگونه جایگاه قانونی در امر اعزام زائر ندارند دستورات لازم را صادر فرمودند . مقرر گردید برخورد قاطعی با دفاتر فاقد مجوز زیارتی در خصوص اعزام غیر مجاز زائر صورت گیرد .

آرشیو اخبار