به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان، نخستین گروه حجاج کرمانی به ظرفیت 128 زائر ،بامداد روز چها شنبه ۲۰ خرداد ماه پس از انجام مناسک حج تمتع و زیارت خانه خدا به شهرکرمان وارد شدند.
حجاج کرمانی به مدیریت آقای رجبی از فرودگاه شیراز با ۴دستگاه اتوبوس های پیش بینی شده به شهرهای کرمان و زرند انتقال یافتند و مورد استقبال گرم مدیر در حج و زیارت کرمان قرار گرفتند.
محمد علی ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان اظهار داشت: «در حج امسال، ۸۵۰ زائر از استان کرمان در قالب ۷ کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند که عملیات بازگشت زائران استان باهمکاری هواپیمایی ایران ایر درپرواز اول(۱۹خرداد ماه) انجام شد.
وی افزود: سازمان حج و زیارت با همکاری سایر دستگاههای مرتبط، از آغاز تا پایان این سفر معنوی، همراه و پشتیبان زائران بودند و تمامی خدمات لازم را در داخل و خارج کشور برای تسهیل سفر حجاج را فراهم می کنند.
حجاج کرمانی به مدیریت آقای رجبی از فرودگاه شیراز با ۴دستگاه اتوبوس های پیش بینی شده به شهرهای کرمان و زرند انتقال یافتند و مورد استقبال گرم مدیر در حج و زیارت کرمان قرار گرفتند.
محمد علی ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان اظهار داشت: «در حج امسال، ۸۵۰ زائر از استان کرمان در قالب ۷ کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند که عملیات بازگشت زائران استان باهمکاری هواپیمایی ایران ایر درپرواز اول(۱۹خرداد ماه) انجام شد.وی افزود: سازمان حج و زیارت با همکاری سایر دستگاههای مرتبط، از آغاز تا پایان این سفر معنوی، همراه و پشتیبان زائران بودند و تمامی خدمات لازم را در داخل و خارج کشور برای تسهیل سفر حجاج را فراهم می کنند.