شنبه 16 تیر 1403
EN

اخبار

همایش متمرکز توجیهی _ آموزشی زائرین حج ۱۴۰۳ استان کرمان برگزار شد.

  • 22 اردیبهشت 1403
  • 08:59
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 56 بازدید
  • Article Rating
همایش متمرکز توجیهی _ آموزشی زائرین حج ۱۴۰۳ استان کرمان برگزار شد.

روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان گزارش داد:همایش متمرکز توجیهی-آموزشی زائران حج 1403 عصر پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت با حضور پرشکوه زائرین کاروان های حج شهرستان کرمان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.
در ابتدای همایش آقای ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان ضمن خیر مقدم به مدعوین، با اشاره به تعداد حج گزاران این استان در حج پیش رو ، در خصوص نحوه چینش کاروانها و عملیات اجرایی حج ، پرداخت ارز و همچنین لزوم همکاری زائرین با خدمتگزاران و عوامل کاروانها توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه این همایش پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت به زائرین بیت الله الحرام؛ بصورت تصویری به نمایش درآمد.از بیانات ارزشمند حجه السلام و المسلمین نواب ، موضوع قدرشناسی از فرصت حج بود که برای زائرین اتفاق می افتاد و زائرین می بایست از این فرصت استفاده مغتنم را ببرند.
در ادامه آقای مجد ، نسبت به بیان مسائل امنیت در سفر و سایر مسائل دیگر که برای امنیت زائرین مهم بود اقدام نمود.
در این همایش مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ، فرمانده پلیس فرودگاههای استان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی و توصیه هایی به زائرین حج پیش رو بیان کردند.
همچنین در این همایش حجت الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ضمن بیان نکاتی در خصوص اعمال و فضائل حج، اقدام به آموزش عملی مناسک حج با حضور تعدادی از زائران با لباس احرام بصورت نمادین به اجرای مناسک حج پرداختند.

فایل پیوست

آرشیو اخبار