یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

پیام تبریک مدیر حج وزیارت استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیر حج وزیارت استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر حج وزیارت استان کرمان در  پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت  کرمان، متن پیام محمد علی ایرانمنش به شرح زیر است: اگر زحمات شما خبرنگارها نباشد  این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود. مقام معظم رهبری (حفظه ا...)

هفدهم مردادماه نماد نقش‌آفرینی متعهدانه و مؤثر اصحاب رسانه و روز خبرنگار را به همه اهالی فرهیخته و پاک‌نهاد خبر و رسانه استان که امانتدار راستین قلم و حقیقت هستند و با تلاش ستودنی‌شان بالندگی، آگاهی و خردورزی را در ضمیر جامعه رقم  می‌زنند، و خدمت همه خبرنگاران و فعالان و خدمتگزاران این  حوزه تبریک عرض مینماییم . قطعا صداقت، صراحت، حقیقت نگری، پرهیز از تعصب و جانبداری بخشی از رسالت های ارزش مدار رسانه و مطبوعات است که اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی جامعه را بهمراه خواهد داشت  و این امر مهم زیربنای جامعه ای توسعه مدار و رشد یافته تلقی  می گردد.

با تقدیر و تشکر از زحمت کشان این عرصه که با اطلاع رسانی به موقع در زمینه ثبت نام و اعزام زائرین به حج تمتع و عتبات عالیات و همچنین اخبار مربوط به راهپیمائی عظیم اربعین مارا یاری مینمایند ،  از درگاه پروردگار حکیم برای همه بیدارگران مؤمن و متعهد عرصه قلم و بیدارگری اسلامی و فعالان هوشیار عرصه رسانه‌ای ، سلامتی و توفیق روز افزون خواستارم

فایل پیوست

آرشیو اخبار