یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

پرواز هفتگی کرمان، بغداد به ظرفیت ۲۰۰ نفر/تلاش برای بهبود خدمات دهی به زائرین

پرواز هفتگی کرمان، بغداد به ظرفیت ۲۰۰ نفر/تلاش برای بهبود خدمات دهی به زائرین

به نقل از روابط عمومی اداره کل حج و زیارت استان؛ محمود عرب نژاد در ماموریت بررسی و ارزیابی روند اعزام سفرهای استانی به عتبات عالیات که روزهای اخیر به همین منظور به عراق سفر کرده، گزارشی ارائه داد.


مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: در حال حاضر تنها پرواز عتبات عالیات استان روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت 13:55 دقیقه از فرودگاه کرمان به فرودگاه بغداد با ظرفیت 200 نفر زائر انجام می شود.


وی اظهار کرد: جلسات متعددی با مسئول دفتر نمایندگی سازمان در عراق و مسئولین ستادهای کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین جهت آسیب شناسی و جمع بندی مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در راستای بهبود خدمات دهی به زائرین برگزار شد.


عرب نژاد ابراز امیدواری کرد: به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (علیه السلام)در کوتاه ترین زمان اشکالات موجود نیز برطرف شود.


وی از مشتاقان زیارت عتبات عالیات درخواست کرد: با توجه به فراهم شدن امکان اعزام به عتبات عالیات تحت نظارت سازمان حج و زیارت جهت اعزام به دفاتر مجاز سراسر استان مراجعه و از سفر با افراد و کاروان‌های غیرمجاز پرهیز کنند.


بر اساس این گزارش؛ مدیر حج و زیارت استان در این سفر از هتل های محل اسکان زائرین استان کرمان و نحوه خدمت رسانی به زائرین در بحث تغذیه و تدارکات و حمل نقل و خدمات درمانگاه هلال احمر و هیئت پزشکی بازدید کرد.

فایل پیوست

آرشیو اخبار