یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه هم اندیشی راه اندازی سفرهای عتبات عالیات برگزار شد

جلسه هم اندیشی راه اندازی سفرهای عتبات عالیات برگزار شد

جلسه هم اندیشی راه اندازی سفرهای عتبات عالیات با حضور مدیر حج و زیارت و اعضاء شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان سیستان و بلوچستان به میزبانی حج و زیارت استان کرمان برگزار شد.

روابط عمومی حج و زیارت استان گزارش داد : با عنایت به موافقت ستاد ملی کرونا و پیگیری مسئولین سازمان حج و زیارت پس از قریب دو سال مقرر گردید اعزام مشتاقان زیارت عتبات عالیات عراق بصورت استانی از سر گرفته شود .

بدین منظور جلسه ای با حضور عربنژاد - مدیر حج و زیارت استان کرمان ، حجه الاسلام و المسلمین سازندگی - مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، غلامپور - مدیر حج و زیارت استان سیستان و بلوچستان و مدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت های مرکزی کارگزاران زیارتی استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان در مورخ 1400/08/19 در سالن کنفرانس حج کرمان برگزار گردید .

در این جلسه عربنژاد ضمن خیر مقدم به میهمانان گزارشی از چگونگی وضعیت اقدامات صورت گرفته استان در طرح جدید عتبات عالیات ایفاد نمود .

وی گفت : آمادگی حج و زیارت در موقعیت پیش آمده جهت راه اندازی سفرهای زیارتی با همت شرکت مرکزی کارگزاران و دفاتر زیارتی استان قطعا موجب خرسندی و رضایت مشتاقان منتظر زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  خواهد شد .

در ادامه حجه السلام و المسلمین سازندگی گفت : خدمت به زائرین سالار شهیدان بهترین فرصت برای خادمین آن حضرت می باشد و می طلبد در این زمینه انسجام و همکاری لازم بعمل آید .

غلامپور مدیر حج و زیارت استان سیستان و بلوچستان با اشاره با ارتباط فرهنگی بین دو استان گفت : لازم است بمنظور ارائه خدمات با کیفیت در این فرصت پیش آمده از تمامی پتانسیل موجود بهره گیری شود .

در پایان مدیران عامل و اعضاء شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استانها با ارائه نظرات در خصوص همکاری فی مابین بحث و تبادل نظر نمودند .

فایل پیوست

آرشیو اخبار