جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

جلسه هماهنگی عوامل حج تمتع سال 97 با ارگانهای همکار برگزار گردید

جلسه هماهنگی عوامل حج تمتع سال 97 با ارگانهای همکار برگزار گردید

جلسه مدیران کاروانها ومجموعه حج تمتع سال1397 استان به دعوت اداره کل فرودگاههای استان در روز دوشنبه مورخ 97/04/11 باحضور کلیه دست اندرکاران عملیات اعزام زائران درسالن جلسات آن اداره کل برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان ، در این جلسه که با حضور رؤسا و مسئولین ادارات همکار در اعزام زائرین حج تمتع و عوامل حج 97  برگزار شد جزینی معاون اداره کل فرودگاههای استان اظهار داشت باتوجه به اهمیت حج وتاکید مسئولین نظام اداره کل فرودگاههای استان کرمان از دو هفته قبل کار اجرایی عملیات حج تمتع سالجاری را آغاز نموده و در بعضی از قسمتها نواقصی داریم که صدد رفع نواقص موجود هستیم .

  در ادامه قاسم زاده مدیرکل فرودگاههای استان ضمن عرض خیر مقدم  هدف از تشکیل این نشست را هماهنگی هرچه بهتر و بیشتر درجهت خدمتگذاری به زائران حج  عنوان نمودو در ادامه گزارشی از چگونگی اعزام زائران از فرودگاه بین المللی کرمان ارائه و عنوان داشتند ما باید استرس و نگرانی زائر را برطرف کنیم چرا که شاید بعضی از زائران تاکنون نه به فرودگاه آمده باشند و نه سوار هواپیما شده باشد لذا در وجود خود نگرانی و استرس دارد و ما باید از این نگرانی زائر بکاهیم.

در ادامه عرب نژاد مدیر حج و زیارت استان آخرین اقدامات انجام شده درخصوص اعزام زائر  به عربستان را به اطلاع حاضران درجلسه رساند و ادامه داد اگر خدای ناکرده پروازی تاخیر داشته باشد ما باید درکنار یکدیگر به بهترین نحو آن را مدیریت نمائیم تا زائران گرامی هیچگونه مشکلی در این خصوص مشاهده ننمایند. وی از مدیران و معاونین کاروانها درخواست نمود طبق جدول زمانبندی نسبت به انتقال بار غیر همراه زائران به فرودگاه و هماهنگی کامل با پلیس فرودگاههای استان را داشته باشند آقای عرب نژاد در پایان سخنان خود اشاره ای به برنامه های هفته حج استان داشتند و از تمامی ارگانهای همکار درخواست نمودند که همکاریهای لازم را درخصوص هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات هفته حج با این مجموعه داشته باشند. در ادامه این نشست سرهنگ تیر ماهی فرمانده پلیس فرودگاههای استان درخصوص چگونگی تحویل بارغیر همراه زائران و ملزوماتی که زائران می توانند دربارغیر همراه خود داشته باشند توضیحات کامل را ارائه داد .

سپس دکتر شفیعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمان درخصوص مسائل بهداشتی زائران در عربستان و همچنین در پروازهای برگشت مطالب بسیار مفیدی را به حاضران درجلسه ارائه داد .

فایل پیوست

آرشیو اخبار