جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

نشست مدیر حج و زیارت استان کرمان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین ایشان برگزار گردد.

نشست مدیر حج و زیارت استان کرمان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین ایشان برگزار گردد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان ، در این جلسه که یکشنبه مورخ 97/04/10 در حج و زیارت استان برگزار گردید آقای علیزاده انتصاب آقای عرب نژاد را به ایشان تبریک گفت و برای ایشان در این جایگاه خطیر آرزوی موفقیت نمودند. ایشان در ادامه عنوان نمود با توجه به فضای سنگین حاکم برجامعه اسلامی الحمدا... حج سال 1396 با بهترین حالت ممکن انجام گردید و زائران با عزتمندی به عربستان اعزام و با عزتمندی تمام به ایران اسلامی مراجعت نمودند و انشااله درحج سال 97 هم زائران حجی بسیار عزتمندانه تر ازسال قبل انجام دهند .

وی ادامه داد مامتعلق به یک خانواده هستیم وانشااله بتوانیم جلسات دستگاههای هم خانواده را هرماه و با منظم برگزار کنیم و درکنار هم ازظرفیتهای استان به خوبی استفاده نمائیم و امیدواریم تعاملات بیشتری درحوزه فرهنگ باهم داشته باشیم .

درادامه عرب نژاد ضمن عرض خیرمقدم به جناب آقای علیزاده مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان وهیئت همراه گزارشی ازچگونگی ثبت نام زائران حج تمتع سال 1397 استان ارائه و اعلام کرد بحمداله کلیه معاینات پزشکی زائران استان با حضور پزشکان منتخب ازسوی هیئت پزشکی حج استان انجام گردیده وکلاسهای آموزشی زائران نیز آغاز و درحال برگزاری می باشد و زائران محترم درحال واریز قسط دوم هزینه سفر خود می باشند و بحمداله تاکنون هم موارد خاصی نبوده  وعربستان هم تمامی شرایط ایران را پذیرفته و انشااله حج خوبی را شاهد باشیم  و با یاری خداوند متعال زائران ایران اسلامی وهم استانیهای گرامی باعزت وسربلندی به عربستان اعزام میگردند  و بعد از انجام اعمال حج تمتع و زیارت قبر مطهر آقا رسول اله (ص) وائمه مظلوم بقیع (ع) به همان عزت وسربلندی وسلامتی به ایران اسلامی مراجعت می نمایند.

 ایشان درادامه گزارشی ازچگونگی اعزام زائران به عتبات عالیات عراق تحت نظارت سازمان حج وزیارت واعزام زائران با کاروانهای آزاد وغیر مجاز و تبعات اعزام با آزادبرها ومسائل ومشکلات فراوانی را که برای زائران و 000درعراق به وجود می آورند تشریح نمود و ازمدیرکل ارشاد استان درخواست نمودند ازطریق کانونهای فرهنگی مساجد ،خانه مطبوعات استان اطلاع رسانی لازم درخصوص عواقب اعزام با آزادبرها وکاروانهای غیر مجاز عتبات عالیات صورت پذیرد.

فایل پیوست

آرشیو اخبار