جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

نشست مدیریت حج وزیارت استان با نماینده هیئت پزشکی حج استان و مدیران کاروان و مجموعه و پزشکان کاروانهای حج تمتع سالجاری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کرمان ، در این جلسه که درسالن جلسات جمعیت هلال  احمر استان در روز شنبه مورخ 97/04/09 برگزار گردید عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان گزارشی از اقدامات انجام شده حج تمتع به حاضران درجلسه ارائه نمود واز پزشکان کاروانهای حج درخواست نمودند که در این سفر معنوی سعه صدر داشته باشند و امورات پزشکی زائران را به نحو احسن انجام دهند .

ایشان ازپزشکان کاروانها درخواست نمودند که باتوجه به قوانین سخت گیرانه عربستان در بحث مواد مخدر زائران را توجیه نمایند تا خدای ناکرده مشکلی نه در ایران و نه درعربستان برای زائران به وجود نیاید.

 درادامه جناب آقای دکتر اشرف گنجوئی نماینده هیئت پزشکی حج  استان گزارشی از چگونگی انجام معاینات پزشکی زائران از ابتدای شروع معاینات پزشکی تاکنون ارائه نمود و از پزشکان کاروانها درخواست نمودند درفرصت باقی مانده در جلسات آموزشی زائران حضور فعالی داشته باشند و نسبت به عدم حمل داروهای ممنوعه توسط زائران به عربستان ودیگر مسائل پزشکی زائران را توجیه نمایند.

آرشیو اخبار