شنبه 03 آذر 1403
EN

خدمت تمدید مجوز زیارتی

فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت
عنوان خدمت :  خدمت تمدید مجوز دفتر زیارتی               با کد (13011328104)
نوع خدمت:  خدمت به شهروندان (G2C)  خدمت به کسب و کار (G2B)  خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2C)

شرح خدمت : الکترونیکی 

  تمدید مجوز دفتر / شرکت خدمات زیارتی پس از بررسی اطلاعات فردی ،ضمانت نامه حسن انجام کار ،وضعیت تملک محل فعالیت و عملکرد دفتر

مدارک مورد نیاز :

در صورت عدم تغییر مکان محل شرکت زیارتی ارائه مدارک زیر به دفتر حج و زیارت استان :
1- تمدید اجاره نامه جدید محل شرکت به مدت دو سال (با کد رهگیری)
2- اصل مفاصا حساب دارایی
3- اصل ضمانت بانکی تمدید شده
4- آگهی تغییرات محل شرکت و تمدید اعضای هیأت مدیره
5- اصل لوح زیارتی

 

در صورت عدم تغییر مکان محل شرکت زیارتی ارائه مدارک زیر به دفتر حج و زیارت استان :
1- تمدید اجاره نامه جدید محل شرکت به مدت دو سال (با کد رهگیری)
2- اصل مفاصا حساب دارایی
3- اصل ضمانت بانکی تمدید شده
4- آگهی تغییرات محل شرکت و تمدید اعضای هیأت مدیره
5- اصل لوح زیارتی

  متوسط مدت زمان ارائه خدمت :     10 روزکاری
جزئیات خدمت ساعات ارائه خدمت :  در ساعات فعالیت دفاتر کارگزار زیارتی
تعداد دفعات مراجعه حضوری:       1 بار
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان
مبلغ (انتقال) شماره حساب(های) بانکی 
  این خدمت هیچ هزینه ای ندارد    این خدمت هیچ هزینه ای ندارد 
   

 
 
   

نحوه دسترسی به خدمت

((الکترونیکی ))

 

سامانه واگذاری اولویت تشرف به حج تمتع پیوند ارائه خدمت 

 

  دفاتر ارائه خدمت  
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی)                         فرآیند انتقال سند  عمره مفرده