فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت |
عنوان خدمت : |
خدمت تمدید مجوز دفتر زیارتی با کد (13011328104) |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2C) |
شرح خدمت : الکترونیکی
تمدید مجوز دفتر / شرکت خدمات زیارتی پس از بررسی اطلاعات فردی ،ضمانت نامه حسن انجام کار ،وضعیت تملک محل فعالیت و عملکرد دفتر
|
مدارک مورد نیاز :
در صورت عدم تغییر مکان محل شرکت زیارتی ارائه مدارک زیر به دفتر حج و زیارت استان :
1- تمدید اجاره نامه جدید محل شرکت به مدت دو سال (با کد رهگیری)
2- اصل مفاصا حساب دارایی
3- اصل ضمانت بانکی تمدید شده
4- آگهی تغییرات محل شرکت و تمدید اعضای هیأت مدیره
5- اصل لوح زیارتی
در صورت عدم تغییر مکان محل شرکت زیارتی ارائه مدارک زیر به دفتر حج و زیارت استان :
1- تمدید اجاره نامه جدید محل شرکت به مدت دو سال (با کد رهگیری)
2- اصل مفاصا حساب دارایی
3- اصل ضمانت بانکی تمدید شده
4- آگهی تغییرات محل شرکت و تمدید اعضای هیأت مدیره
5- اصل لوح زیارتی
|
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
10 روزکاری |
جزئیات خدمت |
ساعات ارائه خدمت : |
در ساعات فعالیت دفاتر کارگزار زیارتی |
تعداد دفعات مراجعه حضوری: |
1 بار |
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان |
مبلغ (انتقال) |
شماره حساب(های) بانکی |
این خدمت هیچ هزینه ای ندارد |
این خدمت هیچ هزینه ای ندارد |
|
|
|
|
|
|
نحوه دسترسی به خدمت
((الکترونیکی ))
|
پیوند ارائه خدمت |
|
دفاتر ارائه خدمت |
|
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir |
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی) |