فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت |
عنوان خدمت : |
ابطال و پایداری سند ودیعه گذاری حج تمتع ،عمره مفرده و عتبات عالیات ( شناسه زیر خدمت: 12031325104) |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2C) |
شرح خدمت :
حج تمتع و عمره مفرده : تثبیت و پایداری امتیاز اعزام سفر برای منصرفین از تشرف که در کاروان های زیارتی ثبت نام کرده اند و به هردلیلی اعزام نشده اند.
عتبات عالیات : ثبت انصراف زائر با صدور عدد کنترلی جهت مراجعه زائر به بانک بمنظور دریافت وجه هزینه سفر
|
مدارک مورد نیاز :
1- مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی
2-فیش بانکی واریزی هزینه سفر(در صورت واریز با فیش)
3- تکمیل فرم انصراف از ثبتنام در کاروان که بصورت سیستمی از سامانه استخراج و ارائه می شود.
|
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
سه روزکاری |
جزئیات خدمت |
ساعات ارائه خدمت : |
حج تمتع : در ساعات فعالیت مدیر کاروان حج تمتع در محل دفتر کارگزار زیارتی
عمره مفرده و عتبات عالیات : در ساعات فعالیت دفتر زیارتی
|
تعداد دفعات مراجعه حضوری: |
یک بار |
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان |
مبلغ (انتقال) |
شماره حساب(های) بانکی |
هزینه ندارد |
هزینه ندارد |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
نحوه دسترسی به خدمت |
پیوند ارائه خدمت |
|
دفاتر ارائه خدمت |
|
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir |
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی): |