چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

خدمت پایداری اسناد

خدمت پایداری اسناد

فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت
عنوان خدمت :   ابطال و پایداری سند ودیعه گذاری حج تمتع ،عمره مفرده و عتبات عالیات                 ( شناسه زیر خدمت: 12031325104)
نوع خدمت:  خدمت به شهروندان (G2C)  خدمت به کسب و کار (G2B)  خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2C)

شرح خدمت :

  حج تمتع و عمره مفرده : تثبیت و پایداری امتیاز اعزام سفر برای منصرفین از تشرف که در کاروان های زیارتی ثبت نام کرده اند و به هردلیلی اعزام نشده اند.

  عتبات عالیات : ثبت انصراف زائر با صدور عدد کنترلی جهت مراجعه زائر به بانک بمنظور دریافت وجه هزینه سفر

مدارک مورد نیاز :

1- مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی

2-فیش بانکی واریزی هزینه سفر(در صورت واریز با فیش)
3- تکمیل فرم انصراف از ثبت‌نام در کاروان که بصورت سیستمی از سامانه استخراج و ارائه می شود. 

  متوسط مدت زمان ارائه خدمت :  سه روزکاری
جزئیات خدمت ساعات ارائه خدمت : 

حج تمتع : در ساعات فعالیت مدیر کاروان حج تمتع در محل دفتر کارگزار زیارتی 

عمره مفرده و عتبات عالیات : در ساعات فعالیت دفتر زیارتی

تعداد دفعات مراجعه حضوری: یک بار 
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان
مبلغ (انتقال) شماره حساب(های) بانکی 
هزینه ندارد هزینه ندارد
- -
- -
- -
نحوه دسترسی به خدمت

 

 پیوند ارائه خدمت 

 

  دفاتر ارائه خدمت لیست مدیران کاروانهای حج تمتع 1399 استان آذربایجان شرقی
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی):