پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

همایش متمرکز زائران حج تمتع سالجاری شهرستان زرند برگزار گردید

همایش متمرکز زائران حج تمتع سالجاری شهرستان زرند برگزار گردید

روابط عمومی حج و زیارت گزارش داد : همایش متمرکز زائران حج تمتع سالجاری شهرستان زرند درروز سه شنبه مورخ 97/04/05درسالن شهید شیرودی برگزار گردید .

در ابتدا حضرت حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان زرند مطالبی در خصوص مناسک حج و حمایت از کالای ایرانی با توجه به خرید سوغاتی بیان داشتند .

 درادامه آقای عربنژاد مدیر حج و زیارت استان در خصوص مسائل حج تمتع سالجاری از جمله طرح قربانی ،پروازهای رفت وبرگشت ،هزینه های واریزی،معاینات پزشکی و دیگر خدماتی که سازمان حج وزیارت دراختیار زائران قرار میدهد توضیحات لازم را به زائران ارائه نمودند و از زائران گرامی درخواست نمودند که در این سفر معنوی سعه صدر داشته باشند و به قوانین و مقررات عربستان احترام بگذارند.

سپس آقای مجد مسئول حراست حج و زیارت استان مسائل امنیتی کشور عربستان و بایدها و نبایدها درحج را به زائرین توضیح دادند و در ادامه کلیپ مخصوص حج و بقیع برای زائران به نمایش در آمد.

در ادامه سروان شفیعی نماینده پلیس فرودگاههای استان در خصوص لیست داروهای ممنوعه وجلوگیری ازحمل آنها به عربستان و همچنین عدم حمل مواد مخدر و تبعات آن درعربستان به ایرادسخنرانی پرداخت.

در پایان اعمال و مناسک حج به صورت عملی توسط حضرت حجه الاسلام والمسلمین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری دراستان کرمان به همراهی روحانیون کاروانهای حج تمتع شهرستان زرند اجرا گردید .

فایل پیوست

آرشیو اخبار