چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل امنیتی وانتظامی استانداری کرمان

  • 03 اردیبهشت 1397
  • 11:24
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 628 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر حج و زیارت استان با مدیر کل امنیتی وانتظامی استانداری کرمان

روابط عمومی حج و زیارت استان گزارش داد : محمود عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان کرمان به اتفاق مسئول حراست و بازرسی در روز دوشنبه مورخ 97/02/03 با جناب آقای همایی مدیر کل امنیتی وانتظامی استانداری کرمان دیدار وگفتگو نمودند .

ایشان در این دیدار گزارشی از چگونگی ثبت نام زائران حج تمتع سالجاری و آغاز معاینات پزشکی و برگزاری کلاسهای آموزشی زائران و همچنین گزارشی از چگونگی اعزام زائران به عتبات عالیات عراق تحت نظارت سازمان حج وزیارت و اعزام زائران با کاروانهای آزاد وغیر مجاز و همچنین دفاتری که در زمینه ثبت نام و اعزام زائران به عراق فعالیت غیر مجاز وغیر قانونی دارند را ارائه نمودند.

 جناب آقای عرب نژاد درخصوص زائران اربعین حسینی هم اعلام نمودند مدیریت حج وزیارت استان از هم اکنون این آمادگی را دارد که امورات زائران اربعین حسینی را دنبال کند و بحث ثبت نام و اعزام سالهای گذشته را مورد بررسی قراردهد تا انشااله در اربعین آینده بتوانیم با همت تمامی مسئولین استان وکمیته های عضو ستاد اربعین خدمات بهتری به زائران ابا عبدا... الحسین (ع) ارائه دهیم .

درادامه جناب آقای همایی مدیر کل امنیتی واستانداری کرمان ضمن عرض خیر مقدم وتبریک اعیاد شعبانیه و اظهار مسرت از انتصاب آقای عرب نژاد که از مدیران بومی ولایق استان می باشند درخصوص کاروانهای آزاد بر بحث پیشگیری را ارائه نمودند و مجموعه حوزه کاری خود را آماده هرگونه همکاری با حج و زیارت استان اعلام نمودند .

ایشان در خصوص اعزام زائران اربعین حسینی فرمودند حج وزیارت استان مسئولیت کمیته ثبت نام و اعزام را به عهده دارد که مهمترین کمیته را حج وزیارت عهده دار است و ارزیابی نقاط قوت و ضعف اربعین سال گذشته مدنظر قرار گیرد و در این خصوص کمیته ای مشترک تشکیل گردد تابتوانیم خدمات بهتری به زائران اربعین ارائه دهیم.

فایل پیوست

آرشیو اخبار