پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

بازدید سرپرست حج و زیارت استان از آخرین روز فعالیت هیئت کنسولگری موقت عراق در کرمان

بازدید سرپرست حج و زیارت استان از آخرین روز فعالیت هیئت کنسولگری موقت عراق در کرمان

کرمان ، جناب آقای جعفری مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان و مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان که بصورت شبانه روزی و بدون وقفه در صدور روادید زائرین مشتاق زیارت اربعین حسینی قدم برداشتند تشکر و قدر دانی کرد .

سرپرست حج و زیارت استان بصورت ویژه از سرکنسول و هیئت همراه عراقی که از مورخ 15/07/96  همراه با خادمین ایرانی در این راه قدم برداشتند قدردانی نمود و  عنوان کرد:این توفیق حاصل نمی شد بجز همدلی و همراهی خانواده بزرگ حج و زیارت و شما عزیزان  ،لذا بر خود لازم می دانم از همکاری کلیه مسئولین استانی  و شما خادمین حسینی  و هر آنکس که به نحوی ما را در این امر خطیر یاری نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

ایشان ادامه داد با همکاری کلیه خادمین اربعین حسینی توانستیم در برخی ایام بیش از 6000 ویزا در روز برای مشتاقان زیارت صادر نماییم که موجب کسب رتبه 6 صدور روادید در کشور گردید  و برگ زرینی بر  افتخارات خادمین زیارت ابا عبدا... الحسین (ع) می باشد .

در پایان آقای خلیل همایی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان از 12 کمیته اجرایی ستاد اربعین تقدیر و تشکر نمودند  و اظهار داشتند  که اربعین حسینی  تجلی وحدت انسانیت می باشد و حلقه اتصال بین ادیان مختلف مذهبی شیعه ،سنی و مسیحی که در پیاده روی اربعین حضور دارند خواهد بود .

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار